Well i guess im silly then

Hade skrivit värsta långa inlägget som bara POFF försvann. Orkar inte skriva om allt men lite kanske. Idag har varit en halvdålig dag, grå och lite deppig sådär. Dock kommer vi 100% få läsa foto b nu. Endast jag, Frida, Petra och Tonia. Vi får specialundervisning av Ernesto, typ världens bästa verkligen. Fick mvg på fotoprovet också, det var skönt. Sen idag när jag vaknade hade jag fått en liter rosa vodka av Erik, världens bästa bror verkligen. I typ världens snyggaste flaska som ser ut som en gigantisk parfymflaska typ. Apropå parfym så kommer jag om en vecka att få hem marc jacobs parymen daisy, pappa ska handla taxfree. Han och Erik åker till Egypten på fredag, även om Erik kom hem igår liksom. Vill också bo i London. Ska också få en YSL-maskara.
Kvällen har spenderats vid datorn och tre stycken internet-bank-dosor. Har fixat allting nu och Petras klump i magen är räddad, känner mig glad att få göra en sådan stor tjänst åt en vän.
Nu ska jag nog sova, måste väl. Ska jobba imorgon buäää. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0