Trouble is a friend

Flera timmar senare..
För mycket te(som jag helst hade bytt ut mot sprit)
För lång tid har spenderats sittandes på ett badrumsgolv
Och jag är trött. Trött för att jag somnade efter klockan sex imorse och trött på att alltid må så här. Det känns som att jag borde flytta, dra fort som tusan innan jag hamnar på samma ställe som jag varit många gånger förrut. Jag varken orkar eller vill gråta mig sömnlös i månader och sitta tom bland mina skrattande vänner.
Fast på ett sätt är det här en helt ny ångest. Denna gång har jag blivit lurad, av både mig själv och av dig. Jag känner mig så jävla dum, så pinsam känner jag mig. Att jag ens kunde tro något sånt. Alla tycker bara synd om mig och mer än så blir det aldrig. Det räcker liksom inte. Inte nu längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0