Tror han tyckte jag var dum i huvet

Idag har jag vaknat, haft en jätte lång lektion religion b, druckit kaffe, 
haft svenska och sen ätit potatis och purjolök-soppa. Men om jag ska
 vara ärlig såg det mer ut som potatismos. Vi tog bussen till stan och
 sen hoppa vi på bussen till Sågmyra. Vi tog tydligen ingen direktbuss
så bussresan tog en timme. Drygt. Sen kom vi fram och gick en vända
 igenom, fanns typ inget som kosta mindre än 400. Ville ha massa
minimarketgrejer till outletpris men hade liksom inte cashen. Fanns
en jätte söt kjol och en tröja. Min hy är katastrof idag, måste upp och
 göra en aniktsmask eller nåt, det svider typ i hela ansiktet. Det är för
att det är så jävla kallt ute. Iallafall kom jag hem med två t-shirtar för
30kr styck och två kedjor typ som jag ska ha som axelband till väskor.
 Vi fika/åt också. Godaste pastasalladen med mozarella och grejs i.
Cola och snickerskaka till det. Vi skratta åt massa roliga saker och
sen åkte vi hem. Nu har ja druckit kaffe och lyssnat på armand mirpour.
Försöker hitta någon jävla tid då man kan ta den där sminkningen
men det är fan fullt varje dag. Förhoppningsvis kan jag boka nästa
vecka när makeupstore öppnar i Falun. Ikväll ska jag på phone me!
As pepp är jag!!! Det enda roliga jag har i mitt liv är fredagarna numera,
 ska dock inte ha med mig kortet idag. Fast jag är jäkligt sugen på en
 white russian måste jag säga. Ska lära mig att göra egna, så ska ja
 bjuda alla på sånna. Så. Jävla. Gott. Nu ska jag duscha, puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0