Put it in your pillow

Hej där.
Idag är det söndagar och denna söndag är heeelt seeeeg, vaknade typ halv 12 när mamma ringde och sen var jag typ pigg. Vi gick upp typ ett och åkte hem direkt nästan, hade colacravings så ja fick ont i magen, sen hade dem inte riktig cola på willys?!?!?!? VA FAN??? Så jag fick lov att köpa fejk cola och grina lite. Kom hem, ville ha pizza men det blir tydligen tacos vilket också är okej. Har sett massa the hills nu. Vill se Grind eller Skins. Åt nyss pepparkaka med ädelost, är inte gott efter jul. Inget juligt är gott efter jul. Inte ens rödbetssallad, buhuhu.
Igår drack jag tequila, och blev full. Och dansade till Abba och var kaxig som fan. Iallafall enligt vissa... Vi var hos Tanya först på sexparty och 19-års fest. Det var roligt och fint att träffa dem man inte träffar ofta annars. Sen skulle vi till Olearys men ingen ville hämta oss i taxi och det vart typ för sent att ta bussen så vi gick till någon random fest i hosjö, har typ aldrig sett så många människor i en etta. Iallafall var det lame där och vi gick precis i rätt tid för vi mötte grannarna i dörren, inga glada miner där inte. Fick skjuts av Hanna till Petra och Rickard. Det var väl där jag vart full antar jag, men jag inser aldrig hur full jag är förrens dagen efter. Dock inte sådär jätte pinsamt full hoppas jag. Fin kväll.
Nu har jag söndagsångest och vill inte till skolan imorn. Inte inte inte, inte jobba heller. Varför sa jag ja till att komma och jobba igen????
Äh, puss!

Kommentarer
Postat av: anna

hur kan pepparkaka med ädelost vara gott?!

2009-01-11 @ 19:03:15
URL: http://agarina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0