Just let me down

Borde ändra mitt mellannamn till bergochdalbana. Eller bara lägga till det. För nu är det bara upp och ner och hit och dit och det stannar aldrig. När det är upp känns det okej och när det går ner så vill jag bara ha ett shotglas och en tequila. Men så blir jag åksjuk och mår illa konstant. Har ätit så sjukt lite senaste dagarna. I onsdags åt jag en halvmototskaka och en fjärdedelspizza. Sen igår åt jag en lilla menyn och en mandarin. Idag har jag ätit mindre än vad jag åt dagarna innan. Min kropp orkar inget och nu har jag jätte ont i huvudet. Stina Lovisa Bergochdalbana Karlsson. Nästan lite fint, ska nog lägga till det. Eller Ballong. Eller Sockervadd. Eller Fjäril. Eller Harry som i Harry Potter.

Kommentarer
Postat av: ron

döh. det är martina som är harry. jag är ron. du får vara cedric eller nån.

2009-01-09 @ 22:01:58
Postat av: s

vill inte dö.. jag har alltid varit harry..

2009-01-10 @ 16:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0