Ice is getting thinner

Hej allihopa och tack för alla kommentarer och liksom tack för allt. Speciellt ni som har fått stå ut med min skti och allt mitt snack på msn och sms(Räven och Annipanni). Men liksom det mesta är ute på bordet nu. Alla korten ladga likååm, älskar att jag fortfarande kan vara ironisk. Det har räddat min dag. Ehhh igår var det analyzing på kopparhatten och allt typ sög stonehard. Idag har jag varit cptrött och typ skrattat åt det mesta. Så även Frida och Tonia. Crazy mycket plugg var det idag, inte.
Första lektionen: Vi inser att vi inte har några papper mer oss = kan inte göra ett skit = köper kaffe och hänger i biblioteket
Andra lektionen: Vi orkar inte, åker och köper tre lilla menyn + cheddardipp och sätter oss på parkeringen och total-snackar i typ någon/några timmar
Tredje och sista lektionen: Är hos Petra innan och kommer sent till lektionen. Psykologi, känner mig så galet fuzzy_girl90 och det innebär att jag får allting att låta roligt och känner mig typ full. Iallafall var det en dag som inte var bra men som förde mig closer to frida på ett sätt. Sen chilla vi och typ gled omkring ehhh nej jag är trött och allt låter förjävligt.
Jag kom hem och satt lite här sen har ja pluggat psykologi till min nya skiva som jag brände idag som är typ vääärldens bästa, den var så bra att jag typ inte kunde plugga. Nyss gjorde mamma kaffe och jag antar att det blir en all-nighter om jag känner mig själv. Iallafall så är jag inte glad även om jag låter glad. Vet ni vad jag är? Vill ni veta? Typ likgiltig och svår. Nästan lite sinnesrubbad och inte korrekt någonstans. Guess what? Mitt rum är stökigt igen och jag märkte det inte ens, sover fortfarande i fel ände av sängen och har börjat drömma jätte konstigt.
Puss alla fina.

Kommentarer
Postat av: rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrräven

jag hoppas att du minns ditt löfte om att bränna en likadan skiva till mig. hheheeeeehe

2009-01-09 @ 17:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0