I know you've got some issues

Det är alltså 2009. Rätt stört. Igår, första dagen på året mådde jag rätt dåligt till en början men i slutet på eftermiddagen när Frida hämta mig mådde jag faktiskt helt okej, vi hyrde film och köpte mums och sen åkte vi till Petra. Olle kom snart efter oss och vi kollade på fredag hela veckan-grej och sen 10 år med parlamentet och sen såg vi kopps. Efter det såg vi slutet på kill bill och sen åkte Olle hem. Vi kolla lite på weeds innan Frida drog och Petra somnade. Jag satt själv och kollade på två avsnitt till av weeds och började se csi sen somnade jag i soffan. Vaknade när det var slut och hörde massa ljud och var typ räddast i sverigde, vågade inte gå in till Petra för hon hade stängt dörren och hade fläkat ut sig över hela sängen. Jag somnade tillslut. Klockan nio väckte Petra mig och beodrade mig att fortsätta sova i sängen. Klockan ett vaknade jag och då hade Petra städat och tvättat i fyra timmar. Hon är typ lite dum i huvudet på det sättet, hon kan aldrig sluta städa. Men anyways nu ska jag snart hem till Sara med Jonna och se film och boxar, ska bli sjukt mysigt. Puss!

Kommentarer
Postat av: saraa

ja det var mycket mysigt! måste göras om snart :)

2009-01-03 @ 00:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0