How many roads do i have to walk

Jag har inte uppdaterat mycket för att:
1. Jag har varit sjuk och är väl fortfarande lite sjuk. Det håller dock på att gå över till extremt halsont och snor som bara rinner och rinner.
2. Jag har knappt haft på datorn den här helgen, har kännts så sjukt drygt att behöva trycka på den där lilla knappen bara. mest för att jag blir superdunderstressad av att vara inne på datorn numera. Som att någon bara skriker "PROJEKTARBETE" i mitt huvud och sen allt annat skolarbete jag måste göra men inte har gjort.
3. Min bror och min pappa är i Egypten en vecka. All tid jag är hemma har jag därför spenderat med min mamma, det blir inte så mycket av det annars.
4. Jag har inte haft något att skriva. Tror inte jag har det nu heller.

Mitt fittiga hals skriker på te. Och sömn. Inte skola.
Godnatt, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0