Give me tonight and i'll show you

Hade värsta skrivlusten när jag satt på tåget och bussen hem och sen när jag kom innanför dörren kände jag liksoma att min kropp tog en djup suck och sög ut all min energi och ork. Så nu sitter jag här med halvslutna ögon och ont i fingrarna. Blir inga roliga inlägg idag. Imorgon dock, då ska jag nog orka. Imorn ska jag också till lager 157, kolla på mobil och dansa på phone me. Underbar fredag ska det bli, längtar faktiskt. Sen fick ja sms om att Håkans enda sommarspelning är på peace and love. Det är fint. Hela sommaren kommer faktiskt bli jävligt bra, ska hitta ett sommarjobb också bara. Och göra klart skolan också. Hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0