When you dream of home tonight

Känns som att jag borde bomba er med inlägg men jag sitter med mitt projektarbete så jag har inte så mycket tid. Så himla roligt att jag ska spendera varje dag resten på lovet med att skriva klart det, men jag får ju faktiskt skylla mig själv. Jag är dum i huvudet som inte började med det för fem månader sedan, nu får ja bita ihop och klara av det här. Har gjort en planering och imorgon tror jag att jag ska åka ner till biblioteket och jobba med det ett par timmar. Mamma bara tjatar och tjatar om att jag ska städa mitt rum, rensa min garderob och slänga massa gamla tidningar och papper. Hon fattar inte att jag inte har tid! Nu har jag iallafall kommit igång med arbetet och hoppas hoppas hoppas jag får svar på mitt mail idag eller senast imorgon. Föresten så dog jag lite igår när the Kooks blev klara till peace and love. Jag dog lite när jag kom hem igår också, hela mitt rum var städat och rent. Nu ska ja dricka kaffe och lyssna på till-stina-från-agnes-skivan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0