And round it goes

Svarade på den här för mer än ett år sedan så ja tänkte svara på dem nu igen.

1. Namn:
Stina
2. Pepp just nu:
Vår/sommar och att vara klar med allt i skolan
3. Happening på gång:
Hm, just idag blir det tyvärr att plugga men i framtiden händer nog en del kul
4. Jag älskar:
Pengar och skratt
5. Jag hatar:
Kärlek och att inte ha tid till något
6. Snyggast just nu:
Jag tycker alltid att samma personer är snygga Adam Brody och Daniel Adams-Ray, mina dröm-män
7. Snygging denna veckan som inte är din pojk/flickvän:
Samma som ovan
8. Om jag kunde skulle jag:
Flytta från Falun nu på direkten eller kanske kyssa någon som tycker om mig
9. Person jag vill känna bättre:
Någon cool människa som kan ge mig pengar
10. Katter är:
Satans djur
11. Snällast denna vecka:
Dem som faktiskt orkar kommentera
12. Person som gör mig engagerad:
Personer som klarar saker
13. Något jag stör mig på:
Kärlek, vintern och att jag aldrig orkar plugga
14. Jag får ont i magen när:
Jag tänker
15. Jag är rädd för:
Oj, rädd för att vara ensam, konflikter, kärlek osv.
16. Främling jag vill lära känna bättre: 
Vem som helst som kan tänka sig att bli lite kär i mig
17. Bekant jag vill pussa på:
Saknar räven så puss på henne istället för en bekant
18. Jag pratade senast med:
Mamma
19. Jag läser jämt folks internetdagböcker:
Bloggar? Ja
20. Just nu är jag:
Rätt nollställd
21. Just nu är jag inte:
Lycklig, arg, hungrig, kissnödig osv
22. Dömer du folk efter utseendet?
Självklart
23. Är du kär?
Nä det är jag väl inte
24. Blir lätt "för stunden-förälskad" i okända på t.ex. tåg?
En gång såg ja en kille på Gröna Lund som ja ögonflirta med och sen busskillen ofc.
25. När jag ser en snygging:
Kollar jag håret och försöker se så snygg ut som möjligt
26. Jag diggar mest:
Att slösa pengar och att få resa
27. Om jag var döende skulle jag:
Hoppa fallskärm
28. Jag har en hemlig passion för:
Mat
29. Jag blir kåt när:
Du får gissa
30. Hälsning till någon babe:
Gör mitt projektarbete så får du en puss?
31. Är du snäll?
Ja
32. Är du fåfäng?
Inte speciellt
33. Är du blyg?
Jo jag är nog det
34. Är du piercad?
Ja
35. Är du bestämd?
Ibland
36. Intressen:
Vänner, mat, handla saker, lyssna på musik, se serier/film, fika.
37. Dricka:
White russian<3
38. Vad gör du just nu?
Lyssnar på Fleet Foxes
39. Senaste person du kramade:
Tror det var Frida, eller kanske Petra
40. Senaste person du ringde:
Lotta på resultat
41. Senaste person som ringde dig:
Antonia
42. Hur många speglar finns i det rum du är i?
Ingen
42. Saknar du någon nu?
Ja verkligen
43. Vad köpte du senast?
Ett nagellack på stan
44. När var du i en affär senast?
Idag
45. Vad har du för framtidsplaner?
Ta studenten
46. Vad drack du senast?
Kaffe
47. Har du stadigt sällskap?
Nej det vill ja inte påstå
48. Vill du ha barn?
Förra gången jag svarade skrev jag att mina barn skulle heta Sixten och Iris, men nu vill jag ha tre istället. Så kanske en Leon också.
49. Längtar du till din nästa födelsedag?
19 är ingen big deal
50. Har du rakat dina ben någon gång?
Ja
51.Är du sugen på något nu?
Kramas
52. Hur många hål har du i öronen?
2
53. Född?
September
54. Var bor du?
Blindgatan 7a
55. Hur mycket väger du?
55-60
56. Är du nöjd med din vikt?
Nje
57. Använder du hudkräm?
För det mesta ja
58. Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid tv:n?
Ritar eller går till datorn
59. Vad jobbar du med?
Jag jobbar som kommunikatör (finare ord för telefonförsäljare)
60. Vad läste du för språk i skolan?
Spanska
61. Har du någon gång gjort något olagligt som resulterade i att brandkåren fick rycka ut?
Hoppas inte det
62. Äger du en diskmaskin eller diskar du för hand?
Vi har en diskmaskin
63. Är du miljövänlig?
Inte speciellt
64. Källsorterar du?
Mm
65. Attraheras du av män med skägg?
Oftast inte
67. Brukar du torka håret med hårtork, handduk eller inte alls efter en dusch?
Självtorka eller hårtork
68. Var brukar du handla dina kläder?
Olika kläder, mest hm kanske
69. Tycker du att du är snygg?
Oftast inte
70. Micro-pop eller poppa själv?
Popcorn<3<3<3<3<3<3
71. Fredrik Lindström, Henrik Schyffert eller Kristian Luuk?
Luuk
72. Vad ska man göra i en dusch?
Vad man vill
73. Är du bra på att laga mat?
VIssa saker
74. Har du några fobier?
Vatten och snor
75. Har du några tvångstankar?
En del
76. Tycker du att du har fin dialekt?
Hahahahaaaaaaa
77. Hångel?
Jatack
78. Hur märks det på dig att du är öppensinnad?
Jag gör vad jag vill
79. Hur märker man av din charm?
Man får väl snacka med mig
80. Var du med i barnens trafikklubb när du var liten?
Ja. Flexbert<3
81. Vilken har varit den bästa julkalendern genom tiderna?
Greveholm
82. Brukar du baka?
Nej inte längre tyvärr
88. Röstade du i det senaste valet?
Fick ju inte
89. Är du nöjd med ditt liv som det är nu?
Inte det minsta
90. Är du mytoman?
Nej
91. När hånglade du senast?
Kommer inte riktigt ihåg
92. När åt du senast?
Frukost
93. Vilken låt lyssnade du senast på?
Your protector
94. Har du sovit i din egen säng inatt?
Nej
95. Har någon annan sovit i din säng inatt?
Det tror jag inte
96. Vad tycker du är fint?
Sockervadd
97. Vad tycker du är äckligt?
Snor
98. Vem fick du senast sms från?
Olle
99. Har du pengar på mobilen?
Abonnemang
100. Person du skulle vilja krama om just nu?
Adam Brody eller Daniel Adams-Ray. Eller mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0