Love will tear us apart

Saker jag tycker är fint just nu:

Batman


Moderniteter-Amanda



Mary-Kate Olsen



Att fantisera om min tatuering



Fina dyra väskor


Heath Ledger


Permanent Vacation


Topshop



Fina frysyrer och hårfärger



Listor

(Bara för det så får ni en liten lista här)
Finaste smset du har fått: 'Jag har förlorat mig i dig, förlorar jag dig så förlorar jag mig'
Finaste gesten: Det var en kopp te, den finaste koppen med te som jag har fått av någon
Finaste minnet: En sommar på en segelbåt med min bästa vän
Finaste orden någon har sagt till dig: Det mesta som sas igår av samma person som jag nämnde här ovanför
Finaste presenten: Filmen av Frida/Filmen & almanackan av Räven/Nikon D60
Finaste låten: Just idag tycker jag om Tegan & Sara

Kommentarer
Postat av: räven

åh. du gillar mina presenter. åh.

2009-02-16 @ 10:13:30
Postat av: tintin (som du har en gemensam kompiz med tror jag.)

fin blogg!

2009-02-16 @ 12:19:03
URL: http://www.wiredfences.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0