Jag vill ha din ryggrad här

Hallå där
Igår åkte jag hem till Frida och drack vin med henne, vi dansade till gamla 90-tals hits, var arga på hela världen och insåg att vi måste ut på banan igen. Vi fick skjuts ner på stan av hennes kära pappa och vi gick till Harrys, efter några äppelshots och razz-drinkar vart allt rätt dimmigt och sådär, kändes som vi var där i typ 2 minuter för helt plötsligt stängde dem. Jag och Frida tog vårt pick och pack och gick mot Åhlens, Fridas pappa skulle hämta oss, där på vägen frågar Frida mig något som troligtvis kommer förändra hela min framtid och tillvaro, är så fruktansvärt glad nu. Men tänker inte avslöja något riktigt än, vill veta att allt är helt säkert först.
Igår lånade jag böcker bara för att jag inte hade något att göra när jag väntade på datatid i biblioteket, jag lånade skugge boken jag redan läst, Jan Stenmark örat mot väggen och sen lånade jag, trott eller ej Ego girl, vad är det för fel på mig? Sen hittade jag miljoner böcker till jag ville låna men jag hann inte och orkade inet bära hem mer saker.
Idag ser jag inte okej ut, har gårdagens hår och smink och min ångest speglas över hela mitt ansikte så jag ser livrädd ut. Sen var det någon på bussen hem som luktade så fruktansvärt äckligt så jag itne kunde andas. Det luktade surt och gammal gubbe, typ ålderdomshem fast 3000 gånger värre. Usch. Sen kom jag hem, och lyckades äntligen ladda hem Armand Mirpour och diverse andra album. Nu måste jag projektarbeta, pussi

Kommentarer
Postat av: BOKHORA

BOKHORA

2009-02-26 @ 20:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0