Slitit ut så många skor

Ni vet när det känns som att hela livet snurrar ett varv? Som att allt är på väg att förändras samtidigt som allt står stilla. Jag vet inte varför det är så just nu. Är bara glad. Mest för att jag har fått mina skor, jag pratar med Stina igen, för att vi har tre timmars foto imorgon som jag tror kommer bli bra och för att det inte är långt kvar snart. Jag lyssnar samma låt om och om igen, skrattar för mig själv och plockar fram gamla saker och ställer undan nya.
Äh nu gör min hals ont och jag måste packa tills fotogrejs imorn. 40 ballonger, svart hatt, 10 par strumpbyxor i regnbågens alla färger osv. Kommer bli intressant. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0