Not what i appear to be

Jag är så rastlös att jag håller på att bli galen, jag har sprungit upp och ner för trappor, ritat, ätit, druckit te, försökt se på vänner men har inte kunnat sitta still osv. Vill göra något, typ åka bil eller gå på bio. Åka bergochdalbana eller sola på en strand. Klappa en hund eller varför inte bara prata med någon istället för att bli trött på ljudet av sina egna tankar. Helgen har varit så bra, förutom att det blev lite drama och kaos igår natt. Vid typ åtta åkte vi till Anna och hon hade lagat supergod kräm som vi åt med mjölk. Och så såg vi across the universe samtidigt. Sen låg jag och Frida i snön en stund medans vi rökte. Det snöade så äckligt mycket igår kväll/natt. Petra ringde och vi hämtade henne i Norslund och åkte till McDonalds och köpte kaffe. Hängde vid Statoil ett tag tills vi åkte hem till Petra och det rörde ihop sig lite. Vi åkte ganska snart hem till Anna igen och gjorde te och pyttipanna. Lite senare ringde Fridas mamma och ville att Frida skulle skjutsa hem deras vänner till Enviken. Jag och Petra hängde på och någon timme senare var vi hemma hos Petra igen, hade ett bra snack och drack te och såg vänner. Halv sex sov frida och jag var rätt död så vi dog oss hem i gryningen så att säga. Somnade på säkert 2 sekunder.
Dagen började med en film tillsammans med min mamma och morotskaka. Sedan har jag bara gjort ingenting så nu dör jag typ om jag inte får göra något.
Här är förestern covern jag menade.
Marianne Faithfull - I'm a loser
 

Kommentarer
Postat av: <3

omg, beatles gör den ju så mkt bättre!

2009-02-12 @ 01:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0