Lying in love

Idag fick jag mina skor. Jag är nästan lite förälskad, har promenerat runt i dem hela eftermiddagen och så laddade jag hem the sisterhood of the travelling pants 2, grina lite till dem och tittade på mina skor. Sjukskrev mig från jobbet och bytte till mammas shepherd tofflor.
Föresten har inte  berättat det men ja kom på det precis nu, när jag och Lisa var i London hade jag med mig en väska jag köpt på en outlet affär, köpte den värsta spontant för den kosta 150kr, var i skinn och det fanns bara en. Men iallafall handlade jag så mycket i London och hade så tung packning så ja bestämde mig för att lämna kvar väskan. Några veckor senare åkte vi till Stockholm med klassen och på något sätt hamnade jag i en affär med på tok för dyra väskor. Och så får jag syn på väskan jag hade köpt för 150! Går fram läser på prislappen 799kr. Ledsen tjej 90 gick därifrån.

Ps. I mars ska jag vara statist i en film, mer om det vid senare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: jonna

jag ska kanske också vara statist i filmen, as kul!

2009-02-05 @ 19:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0