Är inte så dålig endå

I går var jag inte på popkvällen på s2. Jag såg inte Map of moscow. Jag såg förövrigt inte de andra två banden heller. Jag var inte full. Jag var kvar i skolan tre timmar efter vi slutade för att fota i studion vilket var sjukt kul. Fick ställa upp på alla de andras fotograferingar också som modell. Fick en rätt rejäl sminkning och mitt i allt städande glömde jag bort det och sen på bussen insåg jag att jag hade sminket kvar. Inte lika kul. Sen fikade jag Frida och Antonia med Sofia och Elina, har inte gjorts på säkert 1½ år så det var mysigt. På nya fiket i nya gallerian, mycket fint. Sedan fick ja skjuts hem av Sofia och då satte jag mig med te och det nya the City avsnittet och morotskaka för hela slanten.
Framåt kvällen kom Frida och hämta mig och så åkte vi till Anna och såg Pinapple Express, snackade, drack te och såg massor av Yoytube klipp. Josse kom dit också, vi åkte hem halv tre och jag var lagom trött.
Idag vaknade jag när klockan ringde fel och mamma pratade med mig när jag fortfarande sov. Ja tvinga upp mig och duscha och sen gick jag i mina nya skor ner på stan och kollade runt till Frida kom ner. Vid det laget hade mina fötter fått tillräckligt ont så ja bytte till mina tygskor, sen gick vi till Harrys och kollade på UFföretagen, mest square eftersom Anna och Josse var där. Vi gick lite på stan efter det och sen har jag bara varit hemma.
Ikväll blir det Across the universe och massa gott att äta. Puss och kram vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0