A good ending











svart & vitt

Kommentarer
Postat av: frida

haha, jag har inget hår kvar!!!! eller jo. men tio centimeter kortare = ungefär som på sista bilden kanske. dessutom är det spikrakt & jätteläskigt. måste hem & tvätta det + föna det + föna in detså det blir lite mjuuukare since det nu ser ut som att jag har en låda på huvudet. eh. ja. det var allt. imrgon åker jag till buda. eller. jag ska bo i pest. det är så roligt. göteborg borde också vara indelat i göte & borg. precis som det gruvliga & den ljuvliga sidan. haha, tänk om de skulle ha hetat fal och un, hahahaha. roligt. nu skriver jag aldeles för långt, men jag är på biblioteket & väntar på min syster & det finns inte så mycket att göra. ska nog läsa lite nu. ´finns ju ganska mycekt att välja på här. ja. puss.

2009-02-09 @ 12:54:12
URL: http://fms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0