Supermassive black hole

Jag har funderat flera gånger på att skriva idag men har av någon anledning inte gjort det. Antagligen för att jag ibland blir så tom efter att jag har skrivit, som att mina känslor förs över på inlägget och sen finns ingenting kvar. Men jag struntar i det tror jag. Har varit så glad senaste dagarna, det gick så jävla bra på modevisningen och har aldrig fått så många komplimanger som jag fick efter att jag hade varit med där. Sen fick jag jullov igår och det kändes så fruktansvärt bra, jag köpte en jacka och en klänning efter skolan för 50 kr styck för att jag var inne i någon slags rus. Sen på kvällen spring-studsade jag hem till Frida i snön och skrattade för mig själv för att allt kändes så himla bra just då. Så jag tog ett glas vin hos Frida och firade det. Idag har jag ätit lunch med Frida och Antonia på Pralin, räksallad som var god. Men jag hade sönder en stol vilket var lite pinsamt. Sen gick jag förbi bra begagnat på hemvägen och köpte två böcker och en tidning för 18 kr. Kom hem, färga håret, såg seinfeld med Erik, åt ungspizza med Erik och sen har jag julpysslat och fått världens finaste(ja jag lovar världens absolut  finaste) brev av cpräven. Inte nog med att jag har fått ett fint brev i veckan, jag fick även ett fint brev av Stina i förrgår med ett brev och kylskåpspoesi och en ring. Och innan det så fick jag ju vykort av Petra med världens finaste kängrubäbis på + att hon skickar jätte långa mail till mig om sushi för 30kr, killar som är to die for, vågor som är för höga att bada i, 4 liter vin för 50 kr och tyska tjejer som är dumma i huvudet. Fint. Jag känner mig så uppskattad. Älskar precis allting idag.
Sitter och googlar julklappar för hundra kronor, ska köpa någonting som någon av mina kusiner på mammas sida kan få. Så det är jätte svårt eftersom att alla är så olika och  vilken som helst av dem kan få just min klapp. Little help please?
Imorgon ska jag gå på stan med Erik, fixa julklappar och massa annat. Nu ska jag dricka te och se paradise hotel. Puss!

Kommentarer
Postat av: cpräv

fint att du gillade mitt brev. saknar dig. x 27849387944

2009-12-17 @ 15:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0