Not in a million years

Eftersom att jag har en ny mobiltelefon lägger jag in lite bilder från min gamla. Som en slags foto-dagbok.

Det var en av de första dagarna man kunde ha strumpbyxor utan att frysa ihjäl och jag stod och väntade på bussen i solen.

Jag åkte bil med Frida och Olle och retade Olle för att han tog så onödiga bilder hela tiden så därför tog jag den här för att visa hur onödigt det var.

Jag och Petra sa upp oss från jobbet och hade ett lyckorus på en toalett på Hofors tågstation.

Vi skulle åka från skolan ner på stan för att fika men var för många i bilen så Fia fick ligga i bakluckan.

Jag var bakfull hos Fridas mamma en gång och hittade en väldigt fin peruk.

Fia hade gjort slut med sin pojkvän och var ledsen. Vi köpte kaffe på mcdonalds, åkte upp till hoppbackarna och satt där tills solen gick ner.

På falukalaset gick jag och Antonia till rådhusgården och jag var glad och full.

Fortsättning kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0