My pathetic life is so amusing

Forts.


En klassiker, har minst fem till likadana bilder på min mobil. Toalett på harrys, vi fnissade åt kopplingen mellan"less is more" och "GIGANTBOX" varje gång.

Någon kväll fick jag och Frida för oss att vi skulle sova i hennes bil, mitt i vintern. Vi tog med oss mackor, en termos kaffe och en ljudbok. Sen vakna vi klockan 5 i våra sovsäckar sönderfrusna och åkte hem.

En vanlig eftermiddag i fotolabbet, som vanligt åkte vi till mcdonalds först och laddade upp med kaffe, paj och cheeseburgare.

En gång regnade det och solen sken och två regnbågar hamnade på himlen

På peace and love. Jag, Jonna och Elin var på väg till razorlight och det var megafint väder. Och dem hade likadana bh:ar haha.

Ett citat jag har hittat på rådhusgårdens toa, dem suddades alltid bort och helgen efter fanns alltid nya fina, konstiga eller oläsliga meddelanden.
"I wear your sweatshirt again
 the one with the castle, falcon crest on
the one i forbed you to use time and again
it's sad i keep puttin it on".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0