Magical mystery kind

Den här dagen sög fram tills att jag kom till Falun. Vaknade skit trött och med spränghuvudvärk, hann inte duscha så jag åkte med äckligt hår till tåget heeeelt opepp. Somnade direkt på tåget och vaknade när jag som skönast av att vi var framme i Sandviken. Gick med strumpbyxor och för tunna skor i minusgrader till skolan. Väl där hade vi någon halvdan redovisning om våra logor och jag var på så dåligt humör så jag hävde ur all min agression på min loga och sa att den var ful och att jag aldrig skulle använda den. Sen började vi måla mönster och jag hade så ont i huvudet men lyckades måla något fint grafiskt som Margareta gillade, sen kollade vi på konstutställning och så flydde jag och Matilda till tåget. Vi fick lov att springa hela vägen och jag hatar att springa. Sen fanns det inga platser på tåget heller så vi fick sitta helt inklämda i en vagn med barn och pensionärer. Somnade på tåget igen och var tråkigast i världen. På stan mötte jag Tonia, drack en cola och fick vin så jag vart ganska glad. Har duschat nu, sett paradise hotel och mailat Petra sedan jag kom hem och nu är jag harmonisk tror jag. Det blir en toppenhelg. Nästa helg är det modevisning i Gävle och helgen efter kommer Dun hem till oss så jag får vara tillfällig matte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0