I am letting it show

Godmorgon, har sovit på hela bh-grejen och dissar den idén så länge. Tar antingen ett nytt linne jag köpte i skellefteå eller något svart och så får jag gå loss med smycken istället. Tar den andra klänningen med låg urringning på vår 9b-reunion. Just ja, har inte berättat det! Frida och jag har ordnat en återträff med vår gamla fina klass som vi gick i sjuan till nian. Fast vi var sjukt sena med att ordna inbjudan på facebook så nu vet vi inte om någon kommer, än så länge är det jag, frida och två grabbar som har tackat ja. Och Jonna har klickat i att hon maybe attendar på facebook, hallå vad fan är det för stil? Jaja det löser sig.
Nu sitter jag i köket och hjälper mamma att baka och göra såser osv. Hon försöker övertala mig att gå till affären och handla vim så hon kan putsa tallrikar, jag fattar inte hur hon orkar vara så nogrann med allt. Hon borde förstå att jag inte tänker gå ut i det skick jag är i nu, oduschad sedan tre dagar tillbaka och med olika eyeliner på varje öga för att se vad som var snyggast. Jag är stressad nu så jag ska lyssna på lite ladyhawke och chilla ner. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0