The coast is clear

Har känt mig sysselsatt senaste dagarna, och kulturell. Har gått på bio, dansuppvisning, blivit fotad och dansat. Och blivit bjuden på trerätters middag hos Frida, jag och Antonia bringade rödvin och så var medelåldersmiddagen igång. Inom en snar framtid börjar våra "halv åtta hos mig"-middagar med betyg. Spännande. Måste börja leta recept och grejer. Efter två timmar konstant ätande satt vi i några timmar och pratade om livsavgörande saker, och annat trams.
På lördagen åkte jag med Frida upp till hennes mamma för att hjälpa henne att fixa spotify och för att titta på några youtube-klipp. Det var trevligt. Sen fick vi kaffe och lussebullar och Fridas mini-kusin blev fotad av Janne. Och sen fota Frida mig och Elsa, sen fota Janne mig och Frida. Kan lägga in lite bilder sen.
Kvällen var också fin, åt mat med mamma, pappa och Erik och drack xider bright och fick lite nostalgi-känslor. Gick till Frida, drack vin och sånt där. Gick på etage och hade min bästa kväll på länge. Vi slängde med hår, armar och ben. Och någon(jag) fick en smäll av en stor kille med rakat hår som egentligen skulle slå på någon annan. Hahaha.
Söndag var bara filt, te och glass. Och gossip girl. Sen gick jag på dansuppvisning på kvällen som var lite för lång, nästan tre timmar med ett trött huvud var inte så smart.
Idag har jag köpt en tröja för 99kr som är jätte fin, druckit kaffe, sett en film, gått på bio med mamma, ritat självporträtt blablabla osv.





Kommentarer
Postat av: Frida

jag vill se självporträttet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-08 @ 13:40:07
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0