Calling me crazy

Har inte bestämt vad jag ska ha på mig imorgon. Känns som en synd. Att inte veta vad man ska ha på sig på nyår är som att inte veta vad som händer efter döden. Värre nästan. Har inget nytt förutom en klänning man inte kan ha bh i. Jag vågar inte inte vara radikalfeminist på nyår och låta tyngdlagen ha hand om mitt öde. Får rusa ner på staden imorgon bitti och köpa en sån där konstig bh utan baksida och utan band. Bara kupor liksom. Är lite pirrig över att prova en sån. Hur kommer det kännas? Hur kommer det se ut? Kommer den sitta kvar hela kvällen? Är det lim på insidan av den? Den viktigaste frågan är dock: vad kommer den kosta? Gillar inte frågan och kommer definitivt inte gilla svaret. Önskar att det fanns primark här, dem hade en superbillig kopia förra året när vi var i London. Den var dock inte i silikon, den var i något läskigt bomullstyg. Hade nog inte fungerat nå bra.
Försöker hålla mig vaken länge så jag kan sova länge så jag är pigg imornkväll och kan vara party party party. Det fungerar sådär. Somnade tio minuter under ett scrubs avsnitt och nu håller jag på att dö. Hade tänkt att se en film som heter paper heart med my love michael cera men fastnade för seinfeld och law and order istället, har börjat gilla seinfeld bara för att det är det enda som går på tv på sena kvällar. Är helt inne i det nu, hindrar mig själv från att kolla på fler avsnitt online. DET hade varit pinsamt. Men nu är klockan halv fyra snart och jag ser på dawson's creek = man får sova. Hörs imorn lovers!

Kommentarer
Postat av: räven

hahaha. älskar dig. "Hur kommer det kännas? Hur kommer det se ut? Kommer den sitta kvar hela kvällen? Är det lim på insidan av den? Den viktigaste frågan är dock: vad kommer den kosta?" BÄSTA

2009-12-31 @ 11:36:03
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0