If you dont even want it

Sitter i mjukisbyxor(!!!) och äter popcorn. Mamma och jag har sett idol och innan dess sov jag någon timme. Känner mig helt yr och trött nu och det är kanske bra eftersom att jag måste gå och lägga mig snart, ska åka till gävle halv sex imorn bitti. Inte taggad. Det ska dock bli trevligt att få håret och sminket fixat. Är lite orolig över min outfit, klänningen är alltså kortare än sist. Den går precis under rumpan och jag ska inte ha några strumpbyxor på mig = det är mycket möjligt att alla kommer få se mer av mig än vad som är tänkt.
På eftermiddagen åt jag maestrosallad och kollade på the holiday med Matilda, sen kolla jag på tv med Erik tills jag somnade. Nu har Erik vunnit och jag känner att jag borde sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0