Bang bang bang bang!

Pluggar. Hade en redovisning idag och har ett prov på torsdag så det blir inte mycket tid över till att skriva här. Hinner mest bara planera julklappsköp, äta mat, sova och se nya avsnitt av the hills, the city, paradise hotel, greys och gossip girl. Men, på torsdag är jag tillbaka igen på heltid. Måste bestämma hur min officiella önskelista ska se ut och så ska jag sy mer mer mer mer mer. Jag ska äta sova och leva sömnad dem senaste veckorna och det känns ganska okej. I helgen blir det nog andra bullar. Känner mig peppad på party. Iallafall på lördagen, på fredagen hoppas jag att jag och Antonia är bjudna hem till Frida på middag. Sen har Olle och Marie kommit hem från Thailand och dem var här i dag och gav oss typ tio filmer. Alltså jag dör, så bra. Nu måste jag duscha och sen fortsätta läsa om bomull, lin och hampa. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0