Tonight tonight tonight

Känns så svårt att börja skriva, dagarna känns så långa och händelserika att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort. Vi har i varje fall varit i Högbo bruk och lekt lekar och gått omkring. Mitt lag vann så sjukt hårt och sen åt vi vår mat på gräset i solen. Gick och hälsade på getterna och en designer som befann sig i en liten röd stuga där hon sålde allt möjligt. Sen gick vi till Björn & berries som tillverkas där och så luktade vi på alla goda body butters och alla ville ha smultron. Sen hade vi en frågdetävling och vårt lag vann igen. Sen satt vi bara tills bussen kom, eller jag och Emma gick och kollade på keramik-grejer hos en läskig man en stund också. När jag kom till Falun var det lika fint och det enda jag ville göra var att bada, hann dock inte så långt. Somnade som en stock ett par timmar. Innan jag somnade vad jag så jävla grinig för att jag inte hade sovit tillräckligt så jag skrek onödigt mycket på mamma och började grina för att min nektarin var för mjuk. Mamma trodde typ att någon hade dött. Är fortfarande trött men solen skiner och jag vill gå ut. Imorgon har vi ganska kort dag, om jag  och Matilda har tur får vi ta 20 i ett tåget. Eftersom att bild & design läraren inte är där har vi sömnad istället, skönt. Nu ska jag dricka kaffe och försöka hinna ha ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0