I can give you what like

Jag är dålig jag vet. Men jag kommer med uppdatering nu istället, jag var ju som sagt och kollade på skolan i torsdags och först hittade vi inte dit men så gick vi och parkerade bilen och gick istället och då insåg vi att skolan ligger väldigt nära tågstationen och det känns skööönt. Vi kom till skolan och det pirrade lite i magen när jag såg massa provdockor och sybehör igenom fönstren. Nu är det hur lite tid kvar som helst. Jag dör. Sen såg jag typ världen finaste kille, eller iallafall en av de 10 vackraste män jag har sett. Så nu hoppas jag på att han typ går på samma skola som jag och sen kan ha bli lite kär i mig så jag har någonting att sysselsätta mig med i Sandviken när jag inte går i skolan. Efter att vi hade tittat på skolan åkte vi till ikea och jag köpte två skålar och en te-sil. Så sjukt onödigt. När jag kom hem åkte jag Fia och Linda till max och åt mat, sen blev vi helt dyngsura för det spöregnade. Vi åkte till Rättvik och överraskade Frida på jobbet, det var kul. Och på fredagen låg jag hemma hela dagen i stort sett och på kvällen begav jag mig hem till Sofia som fyllde 19, det var tårta osv och sen satt vi och drack och spelade ölspel och pratade tills vi åkte till etage. Mycket trevlig kväll, det var till och med kul på etage. På lördagen var jag seg men ville gå ut iallafall, efter många om och med bestämde jag och Jonna att vi skulle gå på Rådhusgården där Hoffmaestro spelade. Så innan satte vi oss på gräset i Läroverksparken och drack vin ur plastglas. Det var hur mysigt som helst. Och sen när vi kom till Rådis var det galet mycket folk men vi lyckades köpa dricka och få en sittplats en stund innan dem började spela. Och det var så himla himla bra!! Efter spelade falu funk och det var också grymt. Jobbigt bara att det var så mycket folk för alla stampa på mina fötter. Jag och Jonna lyckades smuggla in vår egen dricka så det blev endå en ganska billig kväll. Roligast var endå när vi stod i kön till toaletten och så stod en kille, som inte kunde svenska, i vägen för alla och så kommer en annan kille bakom han och säger skit surt "Dont stand here in the pissoar för i helvete!" och jag dog lite hahahaha.
Idag har jag sett på film och massa avsnitt av americas best dance crew och suttit ute i gräset och läst ut en bok. Tydligen ska det vara fint väder hela veckan och det tackar vi bara ja till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0