You can't hurry love

Jaaaaaa igår firade vi som sagt Sandra och det var en av de bästa kvällarna på väldigt länge. Länge sen man träffade alla gamla vänner samlat sådär. Men iallafall blev det mycket dans, prat och vin. Och sprit. Och cider. Vädret var mmmm och hela kvällen var succé, eller okej. Ett tag innan vi skulle gå från Tanya blev jag low och satte mig och pratade med Emelie och förstörde sminket lite grann men annars så. Sen var vi på etage och svettades runt bland allt folk. Hade redan druckit för mycket men när någon beställde in champange var jag inte sen med att svepa ett glas. Idag önskar jag att jag inte hade gjort det. Efter etage åkte jag med Sofia hem till sig och så sov jag kvar där, innan vi sov åt vi mackor och såg på vänner, det kommer jag inte ihåg idag hehehe. Mådde så himla dåligt, kunde inte äta något eller dricka något. Sen efter att ha spytt lite och ätit en ipren vart allt bättre. Vi slog på en as bra film och sen har vi sett på från g's to gents maraton och ätit ugns-pizza och druckit cola. Awesome. Känner mig inte riktigt hel igen ändå. Känner mig faktiskt rätt trasig på alla sätt man kan vara trasig. Tycker om att mina vänner tröstar mig och bryr sig om mig även fast jag träffar vissa så sällan, och jag tycker om att jag inte tänker på dåliga saker när jag är med dem. För det suger att jag tänker som jag gör när jag är ensam, jag orkar inte med mig själv och jag orkar inte gå i skolan imorgon, trots att det är jätte kul så behöver jag mer tid. Eller något. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0