Let me in

Hej jag lever. Knappt. Eller hehe klart jag gör. Har varit i skolan och sytt och sånt alla dagar så jag är rätt trött på eftermiddagarna/kvällarna. Blir mest att sova/äta/titta på tv, någon promenad och kaffe hos frida har jag också hunnit med. Var i Stockholm i fredags med klassen, gick på två utställningar och köpte tyg. Gick på stan med Matilda men ingen av oss orkade handla något, eller nja jag köpte amerikanska ELLE, en sallad, bigaråer, en anteckningsbok och en tågbiljett till Eskilstuna. Mer blev det inte. Sen åkte jag alltså till Eskilstuna på ett smockfullt tåg, kom till Västerås där jag skulle byta tåg, mitt nya tåg skulle komma om 35 minuter och det spöregnade och jag höll på att somna. Kom fram till slut och mamma och moster hämtade mig, fick dricka kanel-te hos moster och se lite på tv innan vi åkte till morfar och sov. Har idag varit på monki och bytt en tröja till en väska, en mössa och ett bälte. Sen gick vi in på någon konstig outlet butik där jag hittade en kavaj utan ärmar för 50kr, den var fin och fick bli min. Det fick även en svart dragkedja från myrorna. Den kosta bara 4kr. Har varit och kollat på bilar med pappa på eftermiddagen och åkte till någon textilutställning med mamma och moster också. Tillslut kom jag hem och jag är helt slut i hela kroppen, måste sova. Imorgon blir det total relax, ska slinga Petras hår men någon mer aktivitet än det blir det inte. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0