Black holes and expectations

Efter att ha ätit världens godaste chili con carne(med majs, minimajs, vattenkastanj m.m.) och skitgod tårta hemma hos Sandra mår jag lite bättre. Fick även i mig dagens första kaffe vilket min mage tackade ja till. Linn var också med vilket var kul, träffar verkligen aldrig henne. Hon ska ha barn om typ två månader, det kommer bli hur gulligt som helst och hon kommer bli typ världens bästa mamma tror jag. Sen vare Sofia, Fia och Sandra också. Fin kväll, brukar aldrig vara i Svärdsjö annars så det var väl kul att se sig omkring ute på landet. Skit fint hus bor dem i och sådär. Nu har jag en halv påse cheesedoodles och sex and the city som väntar. Och skola imorn!! Så godnatt och puss!


vet ej vart jag hitta bilden.

Kommentarer
Postat av: sara

jag saknar dig! <3

2009-08-24 @ 08:23:35
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

skit mysig blogg ju ! :D

2009-08-24 @ 16:26:45
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: j

ses på torsdag eller fredag? 3

2009-08-25 @ 03:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0