We will get you fixed up

Är så sjukt jävla mätt just nu, har ätit tacos för andra dagen i rad. Har legat och läst 'Pesten' i några timmar i solen, världens tråkigaste bok. Allvarligt, jag förstår inte hur Ulla tänker när hon ger oss en 250 sidor lång bok som vi ska läsa på två veckor som inte handlar om någonting alls förutom tiotusen råttor som ligger och dör i rännstenarna. Jag dör. Och när alla insisterar på att man ska få läsa valfri egen bok så tvärvägrar hon ens diskutera saken. Dum i huvudet. Men okej, det enda positiva med Ulla är att vi nästan aldrig gör någonting. På ett år har vi haft ett prov om Antiken, en uppgift om shakespeare och sen har vi gjort nationella provet. Annars ingenting. Hon gillar att prata.
Anyway, nu ska jag klä på mig något lite snyggare och sminka mig och sen gå hem till Linda och fira hennes 19års dag(nej inte samma Linda som vi var på fest hos igår) för att senare antagligen gå på krogen. Eller okej, jag har inte bestämt mig än. Som sagt, jag ska gå nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0