What a weak one gives you

Nu är jag less på mitt jävla projektarbete så nu ska ja åka och köpa kaffe med Frida, saknar henne och dem andra. Ska träffa dem ikväll och inte dricka. Är inte redo än, floppen i torsdags satte sina spår kan vi säga. Usch, vill inte ens tänka på det och allt mindre skriva om det så det blir helt enkelt inget mer med det. Har på mig min nya tröja idag, känns fint. Även halsbandet jag fick av Räven. Har lyssnat sönder mina öron i natt, somnade med ipoden i och vaknade klockan åtta i morse av att musiken fortfarande var på och på hög volym dessutom. Drömde en mardröm, jag hade fått hudcancer, eller alltså jag hade inte kollat upp det men jag hade fått stora födelsemärken på kroppen och hade panik och usch det var den äckligaste drömmen på flera månader. Trodde att jag skulle dö och jag fick inte tag i en doktor och hittade inte till sjukhuset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0