Let go of dreams for now

Idag när jag skulle åka hem med tåget började jag må dåligt, efter ett tag mådde jag jätte dåligt. Satt ihopkurad i min jacka hela tågresan och sen kom min moster och hämtade mig i Eskilstuna, jag satt i soffan i några timmar och sedan började vi med min studentklänning, klippte ut mönster och nålade och sådär. Sen kom mamma och pappa, dem har varit i London när jag var i Göteborg. Sedan åkte vi till morfar och jag hade tänkt att stanna tills imorgon. Min moster hade nog tänkt att jag skulle stanna tills på söndag så vi kunde göra klart klänningarna och mamma trodde nog att jag skulle stanna tills på torsdag. Jag fick ångest för att jag bara bara bara ville åka hem och ligga i min säng och slippa prata med någon på flera timmar. Allt som alla sa var fel och jag ville inte. Tillslut sa mamma bra saker, hon sa att jag skulle åka med pappa hem. Att jag skulle åka hem så kunde vi ordna med klänningarna en annan helg och så gav hon mig en påse med Londonpresenter, världens bästa mamma. Jag åkte bil med pappa, lyssnade på ljudbok och kände mig kall och tom. Nu mår jag ännu sämre, har så jävla dåligt samvete för att jag bara åkte utan att ens säga till min moster, och mamma och morfar och ja. Fan alla, jag är så stressad för att vara alla till lags. Jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0