Going down some more

Vad tror ni händer när det är en dag kvar till kickoffen och två dagar kvar till Göteborg? Jo jag kommer hem från skolan och känner mig sjuk!!! Ont i halsen, förskyld och helt slut i huvudet. Nu ska jag verkligen göra allting jag kan för att bli frisk, vilket jag kanske kan lyckas med om jag tar på mig tjocka kläder i morgon, sätter på mitt element igen och dricker några koppar med te och ingefära. Jag ska lyckas! Nu känner jag mig rätt miserable, sitter i Eriks gamla J.Lindebergtröja och har röda sovmärken i ansiktet(sovmärken= märken/mönster man får i ansiktet om man har somnat på olämplia ställen, t.ex. soffan med rutigt möster, en randig tröjärm eller liknande). Jag har gjort en pack-lista, en to-do-lista tills morgondagen och pluggat lite med betoning på lite. Imorgon ska jag köpa rödvin, en baguette, sätta på mig en randig tröja, låna en basker, rita en mustasch och röka många cigaretter = jag ska vara fransman. Det var den lättaste utklädnaden vår klass kunde komma på så det fick helt enkelt bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0