As comfortable as you

Är tillbaka i Fridas hus uppe på berget, det är sommar ute. Iallafall om man blundar, det är till och med varmt i skuggan. Iallafall har vi suttit ute ett par timmar nu, druckit kaffe, läst tidningar, spelat kort, tittat på cornelius som har hoppat omkring. Igår gjorde jag och Frida tusen olika goda gärningar, men i kort var kvällen så här: handlade fika på hemköp och mcdonalds och satte oss ute (jag Frida Tonia) i solen, åkte upp till Antonia senare och spelade cluedo (<3333333) med hon Frida ioch Fia. Sen åkte jag och Frida till arenan på music for the monkeys, kollade på breakfast in berlin. Så himla himla bra, målade tatueringar och satt med Anna, Elin och Jonna. Sen upp till Antonia igen för mer cludeo och sen efter tolv åkte jag och Frida mot Borlänge, vi raggade med oss Anna och så kollade vi på ett band på Rockhouse, det var också hejvilt bra. Vi åkte till sist till Max och handlade huuuur god mat som helst. Jag och Frida kom hem till henne vid typ två och sen kom Olle dit och vi "såg" kejsarens nya stil. Alla sov, popcornen var hur brända som helst och Olle åkte hem klockan fyra. Halv fem somnade jag och Frida skavis i hennes säng. The end.
Nu blir det picknik!

Kommentarer
Postat av: räven

jag gav cluedo till min familj i julklapp ju! vi kan spela när du kommer hit, hihihihihih

2009-04-04 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0