weekend wars

Det är så konstigt ibland, hur saker förstörs så där bara. Det har hänt två gånger va? Och man vill ju inte att det händer igen men sånt där går inte att ändra. Det blir som det blir och jag är expert på att ha ont i magen för sånna här saker. Får ångest och jag menar, än så länge är det bra. Och jag mår bra. Skit samma.
Jag ska nog poppa popcorn snart eller sy något, men det blir ju endå aldrig av. Orka att jag sitter här jämt. Orka att jag mår dålig nu. Jag vill lägga in bilderna från igår men orkar inte leta efter sladden. Borde duscha också. Jag saknar något, något jag aldrig haft och något som känns femhundratusen mil bort. Kanske finns det mittimot mig eller flera timmar ifrån. Jag vet inte och kommer troligtvis aldrig veta eftersom att jag aldrig chansar eller gör något spontant.
Fan då. Mitt huvud sprängs nu. PANG!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0