Dem har dragit mig ur arkivet

Sitter och skriver min läxa till textkommunikationen men det är så svårt att få någon inspiriation idag. Det har regnar non stop och jag har ont i halsen. Jag och Petra var nere vid Arenan och kollade på Olle när hans band spelade. Det var bra. Nu är jag som sagt hemma, jag lyssnar på Broder Daniel special på P3s hemsida. Det luktar falukorv så jag antar att det blir det till middag. Min mamma och pappa har plockat lingon idag och varit i sommarstugan. Jag hatar att dem är så jävla Dalarna. Dem är precis som att man tror att folk som bor i Dalarna ska vara och jag hatar det. Bara för att jag inte är det. Om det är snabbmakaroner till dör jag nästan. Jag fick ju iallafall min fina spetströja igår. Frida är världsbäst som orkar fixa det åt mig och jag hoppas du kan köpa en god morotskaka för pengarna och sådär. Jag vill åka till Göteborg snart. Träffa Frida och slippa mina Dalahästföräldrar. Jag orkar inte skriva mer till min textkommunikation, man ska skriva om ett livsöde. Antingen ska man skriva om någon riktig person eller så kan man hitta på. Jag hittar på eftersom jag inte känner någon med ett spännande livsöde. Okej, jag skriver inte om något så jätte spännande. Typ en kvinna som hoppade av skolan och försökte vbli konstnär men sålde glass istället, flyttade från sin kille och Stockholm för att hitta något annat som egentligen inte finns osv. Men iallafall vill jag inte ens skriva eftersom att hela gruppen kommer få läsa den sen, jag hatar att folk i gruppen ska läsa allt.
Nu ska jag dricka cola och typ ha ångest.

Kommentarer
Postat av: frida

fick post med fågel på igår, så fint, som du, så fin. kom hit snart, hade gillat det

2008-09-06 @ 21:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0