Yellow

Så dålig dag. Så bra dag. Så ont jag har i magen. Dagen gick segt med prov första lektionen, skriva dikter andra lektionen och i princip inte göra något alls på sista lektionen. Men på något sätt gick det så segt, slutade halv 2. Köpte tre ramar på stan och sedan satte vi oss på uteserveringen på åhlens. Det var så jävla fint väder, sol och varmt och blå himmel. Jag åt en jätte god morotskaka och kaffe. Sedan mötte jag mamma, kollade på bya bågar till henne och sedan gick vi till banken och träffade världens snällaste man! Han gav mig massor med tips och var så himla bra, han fixade internet och telefonbank direkt och jag får ett id-kort gratis nu tack vare han, eftersom att mitt bankomatkort var trasigt så fick jag ett sånt där visa ung istället, jag ska komma dit med ett kort på torsdag så fixar han id-kortet. Så himla snäll människa! Sedan köpte jag en skjorta och provade ett par skor. Sen åkte jag och mamma och handlade. Nu ska jag måla mina ramar och sen måste jag göra klart fotoläxan, drygt.
Jag såg busskillen idag! OMG! Han gick av bussen som jag skulle på, han var faktiskt precis lika söt som jag tyckte förra gången. Såg att han åkte med en annan buss, får kolla upp det där mer sen.
Fan vad jag har ont i magen, jag vet inte vad det är för fel. Min vägg är tom, därför måste jag måla ramarna nu så att jag kan sätta upp något nytt på väggarna, måste måla också men det får jag fixa sen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nästa gång ler ni mot varandra litegrann & längre & längre & sedan samma litegrann & sen sätter ni er bredvid varandra litegrann & sen ba hejhej pusspuss

2008-09-22 @ 20:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0