You were right, nowhere

Jag kan liksom inte gömma mig för verkligheten längre, vilket känns rätt jobbigt. Jag hatar att ta tag i saker och hamna i fel rutiner. Jag tvingade mig till jobbet idag. Vet inte varför. Usch vad jobbigt det var idag. Allt känns super dåligt idag. Allt. Jag önskar att jag kunde spricka för det trycker så hårt från insidan hela tiden. Som att jag inte får plats i mig själv.
Iallafall är jag helt torr i halsen. Jag förstår inte varför jag inte kan bli frisk. Jag har inte känt mig frisk sedan i mitten av augusti. Jag borde äta något nu, mamma har lagat god mat som jag inte har ätit. Jag förstör bara för alla. ORKAR INTE! Skit också. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0