Ville inte va den som blev kvar

Det har varit så fint. Vaknade på morgonen och fick kaffe, bulle och macka. Presenter :D. Sedan åkte jag till skolan och alla är så underbara och bäst allt. Vi nästan ingen hel lektion på hela dagen så vi satt mest ute i den sjukt varma solen och njöt. Fint fint fint. Efter skolan åkte jag till banken och fixade id-kort, kvinnan jag pratade med övertalade mig att skaffa ett sparkonto så nu har jag tydligen det också. Träffade en nyklippt Olle och sen tog jag bussen hem. Utanför dörren väntade redan Elin och snart efter kom Frida, Petra, Tonia, Anna och Tove. Jag tog fram fika och kaffe osv och sen kom Jonna och Sara. Vi fikade och efter ett tag kom Emelie och Tanya. Jag fick bästa presenterna! Av Anna fick jag 10 pack popcorn och riktiga popcornbägare från bion! Av Frida, Petra, Tonia, Tove, Elin och Emelie fick jag Sex and the city skolådan!!! Är så jävla glad. Av mamma och pappa fick jag en Nikon d60, en bok, armband, trosor, maskara och sminkkurs. 500 av Gittan och Bengt-polo, presentkort från hm från farmor och mer presenter kommer en annan dag. Är iallafall nöjd, bästa födelsedagen på massa år. Har ätit så sjukt mycket bara, på kvällen kom Marie och Lousie och då åt jag ännu mer. Nu sitter jag på mitt städade rum som måste hålla sig städat ett par dagar till. Men det är så fint med allt nytt på väggen. Agnes tavla som redan har fått flera komplimanger och jag älskar den så jävla mycket. Frida Stenmarks kalender har också fått komplimanger och den är också så jävla fin.
Min kusin ringde för en stund sedan, hon kanske kommer hit i höst och sen åker vi till London och sen upp till henne i jul. Ska bli kul att gå ut med henne. Imorgon blir det Phone me och på lördag kalas hos mig.
Imorgon måste jag till banken och fixa kod till nya kortet och sen köpa nya kläder. Måste också ladda kameran så att jag lär mig den lite nu, ska troligtvis på kurs på söndag men jag vet inte om jag vill. Palla sitta och pilla på en kamera med massor av främlingar i 2½ timme. Jag lär mig hellre själv.

Kommentarer
Postat av: jonna

sjukt god morotkaka och fint städat rum och fin 18-åring och åh vad kul att du ska till phone me!! :D grattis igen för nu är det bara 7 min kvar av din födelsedag, älskar dig <3

2008-09-25 @ 22:53:46
Postat av: stina

haha nu är du väl endå lite tidig jonna, en timme och 4 minuter kvar! älskar dig också!

2008-09-25 @ 22:56:54
Postat av: frida

och ett bildspel! :)

2008-09-26 @ 18:05:53
Postat av: frida (the real one/the most beautiful in the world)

mmmmm fintfintfint. jag tänkte ringa, men sen kom jag aldrig hem & när jag väl kom hem var klockan så mycket att jag inte ville ringa för att jag antog att du hade kalas alternativt var ute. så. men. ändå. grattis. igen. du skulle varit här igår, det hade varit en fin fortsättning på födelsedagen & en fin början på ditt vuxna liv, hahahah. älskar dig.

2008-09-27 @ 10:33:24
Postat av: frida (the fake one! haha. LOL.)

tack för komentar. jag vill jag vill jag vill så gärna inte tänka såhär men det går verkligen inte, jag har gett upp typ. puss älskar dig

2008-10-01 @ 23:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0