Jag krattar löven kring mitt hjärtas grav

Nu har planeraren i mig tagit vid och det känns ärligt inte helt bra. Jag skriver ner saker jag ska göra, kommer på mig själv med att fundera på vad jag ska göra resten av kvällen, har ett stort sug av att köpa en kalender och jag har börjat planera ALLT. Det är verkligen inte likt mig. Vad hände med att ta dagen som den kommer? Carpe diem, fånga dagen? Jag skrev till och med en önskelista i söndags. Jag skäms. Men just därför ska jag skriva ner typ vad den innehöll endast för att en del som jag förväntar mig presenter av läser denna blogg. Här kommer den:
Pengar, presentkort, ramar, fina kläder, saker som man har gjort själv, skydd till ipoden, böcker, skivor, tekoppar i olika former, färger, mönster och storlekar, en utflykt/resa, nytt tangentbord, en fotölj och sist men inte minst en discokula. Så jävla fint att ha en discokula i taket istället för en lampa. Varje dag är en fröjd liksom. Imorgon ska jag in på stan en sväng och kolla på en klänning och byta en blus jag köpte idag. (Omg blus)
jag har gått och blivit tokig tror jag. Jag köper saker hela tiden bara för att jag har råd. Det är liksom inte saker jag har trånat efter länge utan endast impulsköp. Okej idag köpte jag några nödvändiga saker som 2 BH:ar och ett halsband som det nästan stod mitt namn på, menar dock inte bokstavligttalat. Sedan köpte jag en kjol och en blus som sagt. Blusen köpte jag i fel storlek och därför ska jag byta den. Även fast den kostade 64,50 så är jag lite tveksam. Den är ljusblå, har ni någon gång sett mig i den färgen? Inte jag. Jag vet inte om det passar mig över huvudtaget. Men iallafall, man måste ju prova någon gång.
Idag har jag också fikat med de tre finaste tjejerna. man blir liksom lite varm i magen av att tänka på att jag har typ de bästa vännerna i världen. Både i Falun och i andra städer. Men liksom att jag, Stina blev utvald till att få ha världens bästa vänner. Det är jätte bra. Jag har också kollat på första avsnittet av andra säsongen på Gossip Girl. Och klippt ur saker ur tidningar. jag har också kollat på kappa till hösten och vintern och tänkte att ni skulle hjälpa mig lite. Lägger in en bild på dem två som jag gillar mest.


Puss

Kommentarer
Postat av: räven

kappa nummer två är <3! ettan också dock & jag har lättare att föreställa mig dig i den, så jag röstar på trummvirvel kappa nummer ett!

2008-09-04 @ 21:45:51
Postat av: beata

åh jag röstar på den till höger, den var ju jättejättejättefin! vart har du hittat den?

2008-09-07 @ 18:12:26
URL: http://pulverkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0