Four winds

(A heart just can't contain all of that empty space.
It breaks, it breaks, it breaks.)


Bright eyes är fint en lördag.
Det är också fint med coca cola och geisha.
Sitter och funderar på det sista jag önskar mig i present. Sammetsklänningen från monki och även de blommiga skorna därifrån, en stor grå munktröja jag kan gömma mig i, en rutig halvstor skjorta, någon fin klänning, en fin kappa/jacka och ett par sköna och fina vinterskor. Behöver verkligen hitta ett par bra skor i vinter som tål kyla och långa nätter. Jag sitter i Eriks tröja och håller på att somna. Petra har varit här och vi såg underbara älskade och så grina vi lite till den. Eriks gamla klasskompis har smsat mig hela kvällen och jag är så sjukt irriterad. Så jävla sur blir jag, jag förstår inte vad den människan vill mig. Han har aldrig ens träffat mig.
Inte en skymt av den söta killen på bussen. Är så jävla besviken på det också. Det enda jag vill är att det ska vara lördag nu. Eller torsdag eller fredag. Big Japan är ett fint band med världens snyggaste trummis (efter dig Olle så klart). Adam Brody är verkligen det finaste man kan kolla på. Sitter och funderar på favoritband. Jag älskar älskar älskar cocorosie, death cab, acid house kings, el perro del mar osv. osv. osv. Det går inte. Jobbigt att det blev ett sånt konstigt inlägg nu men jag fortsätter i hopp om att allt ska bli bättre. Den här veckan kommer nog vara ganska bra. Eller alltså imorgon ska jag typ ta 36 bilder på "Linjer" och plugga till Religions provet. På måndagen ska jag ta fler kort om jag inte är klar. Ska nog försöka städa mitt rum också. På tisdag ska jag fika med Sara, det kommer bli jätte bra. Onsdag vet jag inte, antagligen gå omkring och vara nervös. På torsdag fyller jag år och då ska jag nog få paket och fika goda saker. På fredag ska jag gå någonstans men jag vet inte vart, vet inte om jag ska äta ute eller gå ut ett tag bara eller om jag ska vänta. På lördag kommer det iallafall bli bäst, hemma hos mig men faluns bästa människor. Oj oj oj vad bra det blir. Söndagen ska jag säkert spendera i sängen om allt går som planerat. Fan just det, jag har psykologiprov på fredagen också. Vi tog skolkort i torsdags, vi var polska bärplockare. Jag hade blåbär runt hela munnen så det ser ut som jag har fetaste läpparna på kortet eftersom att man inte ser att det är blåbär på långt håll. Så nu vet ni det om ni tycker att jag ser konstig ut. Men den kommer ju inte förren om lång tid, typ november?
Har jobbat idag, jobbiggggggggt var det. Fy satan, vi avled nästan men nu har jag lärt mig att det är viktigt att ha en bra handslag, har tränat med Olle idag och nu är jag riktigt duktig.
Vart as sur på pappa tidigare, dem är hos Olle och Marie och så ringde han mig och var lite full, han ville att jag skulle gå upp till dem och lämna ett usb-bilder från Kongo, jag trodde han skämta och sa att han kunde drömma om att ja skulle gå upp dit i kylan klockan 11 på kvällen, han var skit sur och tillslut tvingade han mig att möta honom och Olle på halva vägen så han skulle få det där jävla usbminnet. Fy vad arg jag är ikväll, speciellt på Erik som hade en idiot till klasskompis som är dum i huvudet.
Fan, nu kommer ingen orka läsa igen.

Kommentarer
Postat av: olle

Jag tvingade iaf inte dig att komma ner på stan!!

2008-09-21 @ 15:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0