First I thought I had it all

Pappa kom hem från Kongo idag. Han hade köpt en parfym till mig. Flaskan ser ut somettlitet lila äpple. Den luktar jätte gott. Jag har varit hemma från skolan idag. Varför? Därför: Outhärdlig hosta, svullen hals, täppt näsa, rinnande ögon, svullen vid revbenen och mer hosta. Trots min underbara medicin.
Helgen kanske jag ska ta:
På fredag en vart det lugnt med film hos Antonia med Frida,Petra och Emelie. Tidigare var jag på kupolen med Linn, Frida och Petra. Köpte lite småsaker och världens största chailatte.
Jobbade på lördagen, hyrde film med Petra och gick hem till mig för att se den. Olle kom efter ett tag så vi såg om filmen. När Petra åkte hem gick jag och Olle in till stan och krogen hade precis stängt och det var så jävla roligt att inte vara full  just då. Alla andra var skit packade och vi hade rätt roligt åt alla människor. Sen gick jag hem och somnade. Söndagen vart det jobb också. Idag har jag ätit massa soppa och sovit. Skaväl göra något annat nu.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0