come give me love kom ge mig allt jag vill ha

Jag gör som Frida och gör en dagens + och -.

+
Skratta massor och verkligen uppskatta det man har. Är så glad för det just nu, att jag verkligen fattar hur bra vänner jag har osv.
Att foto börjar bli roligt nu när vi äntligen får göra något på lektionerna
Att jag ska till London
2 veckor och 2 dagar till finaste dagen på länge
Smutronte med ingefära och honung. (Nya favoriten)
Sovmorgorn imorgon

-
Har ångest och panik för projektarbtet och vet inte hur jag ska göra längre
Glömde gå till röda korset idag
Imorgon ska jag jobba och sedan kommer jag jobba varje dag en vecka framåt
Jag vill gå ut i morgon men är för liten
Det enda jag har gjort idag är att titta på the Hills (jag vill gråta)
Jag ska lämna in testkommunikationen imorgon och det känns inte helt okej

Idag har jag varit i skolan för länge känns det som. Har ätit äcklig mat i skolan och skrattat med mina vänner och klassvänner. Jag har gått i regnet. Jag har haft min nya blus på mig. Jag har köpt tre par trosor. Jag har ätit nudlar från en kopp.

(Alltså förlåt. Förlåt för att jag är sämst ibland och för det mesta. jag vet att jag är för sentimentalsiskt, för blyg, för patetisk, för deppig, för konstig, för rädd och för mycket av allt. Jag är ledsen för att jag inte här av mig till människor som jag verkligen älskar jätte mycket och saknar. Jag är ledsen att jag aldrig vågar chansa och att jag är rädd att det alltid kommer vara så. Det är som jobbigast när man vet att hoppet inte finns. Det finns ingenstans jag kan hitta orken att ändra på mig själv. Och det är jag mest ledsen för.)

Kommentarer
Postat av: jonna

och jag är ledsen över att du inte kan se hur bra och underbar människa du faktiskt är <3

2008-09-09 @ 22:43:09
Postat av: anna

hela du är ett stort jävla plus ska du veta

2008-09-10 @ 23:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0