Can't pull the sweater over my head anymore

Hallådär. Här sitter jag en sen kväll i september. Har nyss sytt klart en rosett och funderar på att sätta fast en kedja. Borde köpa fler kedjor en vacker dag, alla tar slut direkt. Imorgon har jag foto i tre timmar och sen religion. Men ett stort hål imellan. Borde gå till Röda korset och leta efter en sjal eller en väska typ. Eller så borde jag och Frida kolla utbudet till projektarbetet. anyway så ska jag jobba även imorgon men sen är det ledigt ett tag. På fredag är det studiedag också och på torsdag skolfoto. Vår klass har något lame tema som jag egentligen inte pallar vara med på men vi måste. Jobbigt. Idag har jag och frida desginat en super snygg pulka men hook-on grej på till reklamarbetet på mediakommunikationen. Den heter SuperSlide hook 'n' glide. Så jävla snygg är det också. Annars har vi inte gjort så mycket mer idag, hann med en fika på kopparhatten och jag köpte en sjal. Sen har jag jobbat jobbat jobbat. Och varit dryg på tåget. Jag är medveten om att jag är dryg när jag sitter med luvan framför ansiktet hela resan, det är ju det som är roligt. Jag var så sjukt trött idag att jag somnade på religionen så jag borde seriöst sova nu på direkten. Dum som jag är drack jag en stor kopp kaffe nyss så jag kommer troligtvis inte kunna somna nu. Ska läsa i hål i huvudet, läser den för tredje gången nu. Känns som att jag borde skriva fetaste inlägget om något intressant men det är lite dåligt med inspiration och fantasi för tillfället. Hoppas att det är en kort svacka. Jag menar, även om ni inte orkar läsa så måste jag ju uppdatera någon gång då och då så ni inte glömmer bort mig helt. Vad ska jag skriva om? Vad borde jag skriva om? Vad vill ni veta? Svara mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
123 gissa vad som kommer nu?
Party i mina äggstockar!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: psychofox

hål i huvudet, mhmhmmhmmmm <3

skriv om mig, jag är intressant

2008-09-16 @ 18:41:09
Postat av: BigO

Skriv nån historia som gran berättat! :)

2008-09-16 @ 22:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0