But t-shirts and eggs

Jag är så jävla dum, enda anledningen till att jag skulle gå till skolan idag var att vi hade tre timmar foto som jag inte fick missa. Vad tror ni jag gör? Jo på något jävla sätt har jag stängt av väckarklockan och jag vaknar 10.37. När ja skulle ha varit i skolan 08.30. Kul!!!! Nu har jag missat resten av framkallningen och kopieringen! Nu har jag typ inga bilder att visa imorn! Och dem gick säkert igenom vad vi ska ha i läxa osv. Jag är så jävla arg på mig själv. Nu börjar nästa lektion halv 2. Jag sover inte, jag sitter här istället och väntar på att lektionen innan ska sluta.
Puss eller något

Kommentarer
Postat av: Olle

Jag stannade hemma idag!!

2008-09-30 @ 12:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0