All the words I DIDN'T say

Nej nu ska vi inte deppa längre, bara för att jag sitter ensam på en fredag och alla andra har planer förutom jag så ska vi inte vara ledsna. Det finns tusentals saker man kan göra ensam. För övrigt så har jag ju en vänner-box och en sex and the city-box som jag kan roa mig med. Men ja funderar istället på att sy något fint, skriva en fin novell, klippa och klistra till någon film eller typ städa. Pappa har somnat i soffan och jag har ingen lust att väcka honom så jag får helt enkelt gå ner i källaren. Pappa har varit sjukt snäll hela veckan, speciellt sedan mamma åkte till London, sen idag så glömde jag att låsa dörren när jag gick till stan för typ tredje gången och nu är han sur igen. Har är så jävla petig med det där och det kan man ju kanske förstå men jag har inte alltid det i huvudet när jag går hemifrån. Jag fikade med Frido och hitta på idéer och sen gick vi och handlade kläder. Jag köpte en body och frida en klänning som hon ska ha imorn. Jag provade skor och hämtade ut mitt otroligt fula id-kort. Nu dricker jag loka och lyssnar på kent. Jag lyssnar nästan aldrig på kent längre för det är så vintrigt. Ska lägga in bilder från kameran snart också, har fortfarande inte använt den tillräckligt. Bajs.
Imorgon ska jag lägga pengarna på posten så jag får min jacka snart. Nu skriver jag bara skit.


Det här är fortfarande lika roligt:

Kommentarer
Postat av: derek

MAGNUM

2008-10-12 @ 18:20:07
Postat av: derek

hatar att man inte kan skriva "asterisk MAGNUM asterisk" utan att asteriskerna försvinner & "MAGNUM" blir fetstil

2008-10-12 @ 18:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0