God has a voice, she speaks through me

Juno var jätte jätte jätte bra. Och jag skäms för att ja inte sett den tidigare. Men nu är det klart. Egentligen borde jag sova men jag har faktiskt ingen lust alls med det så ja ska koka te och skissa lite och skriva lite och klippa och klistra lite. Det är viktigt också. Jag har ont i min rygg. Antagligen eftersom att jag har suttit/legat hela dagen. I veckan ska jag nog beställa en jacka. Jag vill också hitta skor men skorna jag vill ha finns ingenstans längre, dem är slut överallt och jag kollade på internet och enda stället i Sverige där dem har dem i stl38 är i Stockholm vid plattan. Jag känner ingen i  Stockholm? Bor någon som läser det här i Stockholm så hör av er på 0735257487. Sen finns det ett par andra skor också. Palla att bloggen är värsta ytlig. Nu ska jag bli mer emotional. Eller skriva om något annat. Vad ska jag skriva om?
Jag kom på en sak jag kan göra.
Favoritmat: Bacon/Maestrosallad/Chili con carne/Snabbmakaroner/Bearnaise-sås/Tacos/Chicken BLT
Favoritfärg: Min garderob består mest av svart. Men rosa är fint och guld.
Intressen: Vänner/Musik/Film/Tv/Mode/Rita/Design/Blogg/Fika/Mat
Fritiden: Vänner/Jobb/Tv/Mat
Egenskaper: Rätt lättsam, skrattig för det mesta, glad fast trött, ledsen, blir oftast inte arg, konflikt-rädd, snäll, blyg och bara för att jag inte pratar betyder det inte att jag tycker om er, jag orkar bara inte engagera mig.
Musik: Jag hatar att placeras i fack. Men enligt myspace: Indie/Pop/Folk/Rock/Soul/Akustisk/Club/Alternativ/Experimentell/Chinese pop/Drum & Bass
Ett ord: Satan vad svårt, varför skrev jag det? Jag skulle nog ha valt Ballong/Sockervadd/Tuggummi/Fotografi/Pjamas/Söt/Pingvin/Hjärta. Fina ord det där.
Familj: Mamma, pappa och en avlägsen bror i London
Vänner: De bästa
Gillar: Popcorn
Ogillar: Banan och folk som äter banan och banansmaskar

Så där då, nu vart det iallafall lite annorlunda. Nu har jag målat en mustach på mitt högra lår. När man målar med den pennan så luktar det mandelmassa, vet inte vad det är för fel på den. Det står www.bestweste på den och så har jag tuggat på den men ja tror att det ska fortsätta med rn.se. När ja rita på låret hitta jag den där stickan jag fick där typ 2004. Jag satt hemma sjuk vid datorn och hade det värsta bra och så ringde telefonen och jag drog mitt hår på undersidan av skrivbordet som är av trä och vips hade jag en feting sticka i låret. Jag skrek i någon minut tills jag kom på att jag var ensam hemma och ingen skulle komma. Jag tog mod till mig och skulle dra ut stickan när jag börjar dra så går stickan av på mitten och där sitter jag med halva stickan i en hand och den andra halvan liksom "sjunker" in i låret och blir omöjlig att få tag på. Nu 4 år senare sitter den kvar där i låret, om man petar på den så ser det ut som att huden ska spricka och att stickan ska komma ut. Men ja vågar inte trycka så hårt. Jag är rädd för stickor och alla form av sår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0